Na telefonním čísle 733 784 000 se nyní mohou v pracovní dny občané objednat na Městský úřad ve Vsetíně k vyřízení záležitostí týkající se řidičských a občanských průkazů a také registru řidičů. Budou zde také zodpovězeny dotazy, týkající se této problematiky.
„Vzhledem k tomu, že nouzový stav a s ním spojené omezení úředních hodin komplikují vyřizování dokladů, rozhodli jsme se zřídit kontaktní linku, na které se klienti budou moct poradit a objednat,“ uvedla místostarostka Simona Hlaváčová s tím, že občané mohou dále využívat online objednávkový systém WebCall. „V případě, že v systému není volné místo, je dobré kontaktovat uvedenou linku, kde úředník vyřeší s klientem jeho požadavek individuálně. Co se týče řidičských průkazů, máme informace od ministerstva dopravy, že doklady, kterým skončila platnost v období od 1. září 2020 do 31. března 2021, budou dále platné dalších 6 měsíců od jejich propadnutí,“ dodala Hlaváčová.
Na kontaktní telefonní číslo 733 784 000 je možné volat v pondělí a ve středu od 8 do 17 hodin, v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 13:30 hodin. Úřední doba městského úřadu je dle nařízení vlády stále v pondělí a středu od 9 do 11 hodin a od 13 do 16 hodin.

Comments are closed.